Volgers

vrijdag 17 april 2015

Mijn eerste ATC's!

Dag bloggertjes!
 
Vorige week kreeg ik 4 ATC's van Mimi.
Dit is een knutselvriendin van ons mama.
Maar wanneer je ATC's ontvangt, moet je er natuurlijk ook terug geven!
Dit werden mijn creaties!
 
 
Bruin/gele ATC:
Hier heb ik gewoon het sentimentje afgedrukt en het oog ernaast geplaatst.
Het oog drukte ik wel eerst twee keer af op een kladpapiertje zodat de kleur minder intens was.
Daarna ging ik met een fluopennetje eventjes langs de randjes van het oog.
In de hoek plaatste ik nog twee plakpareltjes.

Groene ATC:
De achtergrond werd gemaakt met Dylusion Inktspray.
Ik stempelde de flesjes erop af. Daarna stempelde ik de afdruk nog eens af en knipte ik het kleinste flesje uit. Deze heb ik dan bewerkt zodat het flesje blonk.
Daarna nog het sentimentje Bottle en af was dit.
 
Blauwe en paarse ATC:
De achtergrond werd gemaakt met Memento Inkt.
Ik heb de afdrukjes geembost in een bijhorende kleur.
Bij het ene wat knoopjes verwerkt en het andere kreeg plakpareltjes.

Benieuwd naar jullie reacties!
 
Groetjes!

5 opmerkingen:

  1. Leuk en ze zijn heel mooi Magali.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi!! Hopelijk kan je snel weer wat knutselen he meid!!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Magali! Via de mama haar blog hier terecht gekomen, ideaal toch ;-) Ook jij bent besmet met het ATC virus, ze zijn erg mooi meid! Zoveel detail in zo iets klein, chapeau! Sinds vorige week bestaat er trouwens een facebookgroep "ATC België", altijd welkom ;-) Zonnige groetjes, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie atc'tjes zijn het geworden, Mimi zal er wat blij mee geweest zijn.
    de kaartjes die je voor je mama hebt gemaakt vind ik ook heel mooi.
    ik wens je succes met je operatie en achteraf een spoedig herstel toe.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creaties Magali!!Ik wil ook wel een keertje met jou ruilen hoor, als je ergens nog wat tijd vind natuurlijk!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen