Volgers

dinsdag 5 mei 2015

Vijf maal klaprozen

Dag bloggertjes!
 
Daarnet heb ik nog eventjes zitten freubelen.
Ik was van plan om een kaartje te maken voor moederdag.
Maar had zo nog niet echt een ideetje dus ging ik aan de slag met de stempels van Rubbernecker.
Het resultaat is dat ik er vijf maakte in een andere kleurentint.
Eentje ervan zal dienst doen voor de schoonmama, maar voor mijn mama wil ik toch nog eventjes iets anders maken. Hiervoor moet ik nog eens goed nadenken wat het juist zal worden.
 
 
De stempels werden allemaal ingekleurd met de stempelstiften.
Ik was begonnen met de rode verse en besloot dan maar om er nog vier bij te maken in een andere kleur. Ze werden allemaal gemat op een witte cardstock.
Daarbovenop plaatste ik een gekleurde cardstock die paste bij de kleur van de bloemen.
Dan nog een sentimentje erbij, die ik verhoogd opplak en wat plakpareltjes.
Meer hoefde dit niet vind ik.

Benieuwd naar jullie reacties!
Vele groetjes!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Magali. wat een mooi 5-tal, het lijken wel kleine aquarelschilderijtjes. Altijd leuk om op voorraad te hebben.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Magali,
    ze zien er prachtig uit, wat mooi ingekleurd en elk kaartje is super..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi gedaan Magalie.....wat heb jij doorgewerkt zeg!
    Dat heb je als het even wat beter gaat probeer je daar zoveel mogelijk uit te halen. Het zijn prachtige kaartjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartjes, de afbeelding leent zich ook om in andere kleurtjes te maken; fijn dat het steeds beter met je gaat
    bedankt voor je berichtje om mijn blog. vandaag is het mij ook gelukt om enkele kaartjes te maken, ik laat ze morgen zien.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen